نحوه خرید از طریق پرداخت کارت به کارت به چه صورت می باشد؟
خریدار بعد از انتخاب کالای مورد نظر و اضافه کردن آن به سبد خرید در صورت تمایل به خرید کالای بعدی کلید ادامه خرید را انتخاب می نماید و در صورت عدم تمایل به خرید کالای بعدی دکمه ثبت سفارش را انتخاب می نماید در این صفخه خریدار اطلاعات مربوط به مشخصات خود را وارد مینماید و دکمه انتخاب شیوه ارسال را انتخاب میکند در مرحله بعد انتخاب شیوه پرداخت را انتخاب نموده که به دو صورت پرداخت میتواند انجام پذیرد 1. پرداخت آنلاین 2.کارت به کارت با انتخاب کارت به کارت خریدار اطلاعات مربوط به خود و اطلاعات خرید کالای مورد نظر خود را مشاهده نموده که در صورت عدم تکمیل صحیح اطلاعات خود می تواند کلید بازگشت و تصحیح اطلاعات را انتخاب نموده و اطلاعات خود را ویرایش نماید . درصورت تایید اطلاعات توسط خریدار. خریدار می تواند دکمه تایید و ثبت نهایی را انتخاب نموده و شماره کارت پرداخت هزینه سفارش را مشاهده نماید . خریدار بعد از یاداشت شناسه سفارش خود و واریز هزینه به شماره کارت نمایش داده شده بایستی به قسمت ثبت اطلاعات پرداخت مراجعه نماید که دکمه ثبت اطلاعات پرداخت در انتهای صفحه سایت قرار داده شده . اطلاعات مربوط به شناسه سفارش ، شماره پیگیری ، مبلغ واریزی ، چهار رقم پایانی کارت ، تاریخ و ساعت را ثبت نموده و دکمه ذخیره را انتخاب نماید . کارشناسان مارال کیش بعد از بررسی اطلاعات پرداخت در صورت صحت پرداخت سفارش خریدار را به بخش ارسال کالا ارجاع داده و کالا برای خریدار ارسال میگردد.
آیا قیمتهای سایت به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. اما با توجه به نوسانات بازار امکان بروز رسانی در بعضی مواقع ممکن نمی باشد.
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در مارال کیش بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد
از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه مارال کیش موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت مارال کیش ، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
به این خاطر مرحله اول خرید از سایت مارال کیش ، درخواست استعلام موجودی و قیمت است. در این مرحله همکاران ما در کمتر از دو ساعت از زمان ثبت و به جریان افتادن سفارش، وضعیت موجودی و قیمت را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می رسانند.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد و حداکثر زمان لازم برای آن 2 دقیقه می باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟
خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.
آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
بله امکان ارائه پیش فاکتور وجود دارد
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.. این مورد هم از طریق پست و هم باربری نیز صادق و یکسان می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش "نکات مهم در هنگام تحویل سفارش" مراجعه فرمایید.
آیا برای خرید از مارال کیش، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از مارال کیش خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از مارال کیش خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
پاسخ: بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: مارال کیش با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند.
علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید میتوانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری سفارش در سایت از وضعیت سفارش خود مطلع گردید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: فقط در موارد خاص، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ: کارشناسان مارال کیش تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا 72 ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی مارال کیش از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت مارال کیش امن است؟
پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت مارال کیش وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن httpsاستفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟ هزینه ارسال بصورت پس کرایه می باشد. و هزینه ارسال بعهده مشتری میباشد.