معرفی
نوع محصول: عطر روغنی
مناسب برای: آقایان
رایحه: تلخ
کشور: فرانسه
حجم: 15ml
1325508411203952
ناموجود
نوع محصول: عطر روغنی
مناسب برای: آقایان
رایحه: تلخ
کشور: فرانسه
حجم: 15ml
عطر روغنی تق هرمس HERMES
اگر به دنبال رایحه ای تند و تلخ، همچنین سبکی چوبی می گردید،ادو تویلت مردانه تق هرمس (Hermes Hermes Terre d Hermes for men) گزینه ی مناسبی است. این عطر روغنی در سال 2006 روانهی بازار عطر و ادکلن شد. این ادو تویلت مناسب اسپری کردن در فصل بهار و پاییز است. جان کلاود الینا در سال 2006 را نیز با رایحه ای مشابه نسخه پرفیومش طراحی کرد. این محصول پرفروش که بیشتر افراد مهم و سرشناس جهان استفاده میکنند، در دستهی بویایی چوبی تند طبقهبندی میشود.
این ادو تویلت مناسب فصول بهار و پاییز بوده و با رایحه خود آسمان و زمین را به هم میدوزد. رایحهی آن نیز با تم ملایم و تلخ، خود را با آب و هوای معتدل رو به سرد سازگار کرده است. این محصول به سبب رایحه ویژه و فوقالعادهاش، در هیچ سن و سالی محصور نیست و همگان از آن رضایت کامل دارند. ادو تویلت مردانه تق هرمس، به نوعی یکی از پرفروشترین محصولاتی است که در کشور ما توزیع میشود و جوانان بیشماری نیز از آن استقبال میکنند.
نت آغازین:
نت میانی:
نت پایانی:
علف وتیور
نوع محصول | عطر روغنی |
مناسب برای | آقایان |
رایحه | تلخ |
حجم | - |
نت آغازین | پرتقال، گریپفروت |
نت میانی | شمعدانی عطری، فلفل |
نت پایانی | نعناع هندی، سدر، علف وتیور ، بنزوئین |
برند | HERMES | هرمس |
کشور صاحب برند | فرانسه |
کشور سازنده | سوئیس |
فروشگاه اینترنتی مارال کیش جهت ارائه ی انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم جانبی رایانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع ابزارآلات برقی دستی و کارگاهی، لوازم خانه و آشپزخانه، انواع کالای پزشکی، دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی نظارتی، لوازم یدکی تمامی خودروهای خارجی و داخلی، مد و پوشاک، سیسمونی و بازی، ورزش و سرگرمی فعالیت خود را آغاز نموده و تامین و فروش برندهای با اصالت و اصلی را در دستور کار خود قرار داده است
قیمت های سایت کاملا منصفانه و رقابتی بوده و تمامی کالاهای این سایت از واردکنندگان و پخش کنندگان معتبر تامین شده و همراه با ضمانت اصالت کالا ارائه میشود. چرا که تامین و فروش کالای اورجینال، دغدغه اصلی مارال کیش است.
در پایان سرمایه اصلی ما جلب اعتماد و رضایت شما مشتری گرامی است که باعث استمرار حضور ما در بازار است