کارتریج 48A اچ پی لیزری
کارتریج 48A اچ پی لیزری کارتریج 48A اچ پی لیزری

کارتریج 48Aاچ پی لیزری

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
25145

ناموجود

معرفی

مشخصات کارتریج 48A اچ پی لیزری

 

  • ظرفیت کارتریج:1000 برگ
  • این کارتریج های طرح تولید کشورهای مختلفی از جمله چین ، سنگاپور و ایران می باشند  و قیمت بسیار پایین تری دارند. از لحاظ کیفیت کارتریج های طرح کیفیت پایین تری نسبت به کارتریج های اوریجینال دارند اما در مقایسه با قیمت مقرون به صرفه می باشند. محصولی که مشاهده می کنید کارتریج طرح اچ پی است

 

بررسی تخصصی

نقد و بررسی

 

کارتریج HP 48A از کارتریج های لیزری شرکت اچ پی HP است. کارتریج های لیزری مخصوص چاپگرهای لیزری است کارتریج HP 48A دارای ظرفیت چاپ سیاه و سفید در حدود 1000 برگ می باشد. شماره فنی این کارتریج CF248A است. کارتریج های اچ پی در دو مدل اوریجینال و طرح در بازار ایران موجود می باشند. تفاوت کارتریج طرح و اوریجینال در کیفیت و کشور سازنده کارتریج می باشد. کارتریج های اوریجینال HP محصولی از شرکت اج پی هستند و قیمت بسیار بالایی دارند. اما کارتریج های طرح ساخت کشورهای مختلفی از جمله چین ، سنگاپور و ایران هستند و قیمت بسیار پایین تری دارند. از لحاظ کیفیت کارتریج های طرح کیفیت پایین تری نسبت به کارتریج های اوریجینال دارند اما در مقایسه با قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشند.

 

 

پرینترهای سازگار با کارتریج 48A اچ پی لیزری
  • HP LaserJet Pro M15 Printer
  • HP LaserJet Pro M16 Printer
  • HP LaserJet Pro MFP M28 Printer
  • HP LaserJet Pro MFP M29 Printer

 

 

کارتریج طرح فابریک یا اورجینال؟؟

حتما هنگام خرید کارتریج با دو کلمه طرح و اورجینال آشنا شده اید.کارتریج اورجینال همان کارتریجی است که در شرکت HP ساخته می شود. اما کارتریج طرح (نام های دیگر : طرح فابریک، درجه 1 ، ایرانی، چینی) محصولی ست غیر اصل ولی مشابه کارتریج اصلی اچ پی. این نوع کارتریج دقیقا ویژگی های یک کارتریج اصل را دارد و تنها تفاوت آنها در قیمت است. اگر از آن دسته از افرادی هستند که حتما باید محصولی اورجینال و با برند اصلی خریداری کنند، کارتریج اصل HP را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر برند برای شما مهم نیست و از طرفی به دنبال هزینه چاپ کمتری هستید ، حتما کارتریج طرح را خریداری کنید. قیمت کارتریج های اصل معمولا 8 برابر قیمت کارتریج طرح می باشد.

کارتریج های لیزری اچ پی HP در مقایسه با کارتریج های جوهرافشان و هم رده اچ پی ظرفیت چاپ بالاتری دارند. به کسانی که قصد خرید پرینتر برای دفتر کار خود و حجم پرینت روزانه بالای 10 برگ هستند پرینترهای لیزری اچ پی را توصیه می کنیم. پرینترهای لیزری اچ پی علاوه بر سرعت چاپ بالاتر،از کارتریج لیزری اچ پی برخودار هستند که ظرفیت چاپی بالای 1000 برگ دارند.در واقع اگرچه شما هنگام خرید پرینتر لیزری مبلغ بیشتری پرداخت می کنید ولی در دراز مدت هزینه شارژ و تعویض کارتریج برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

مشخصات کارتریج

  • نوع کارتریج لیزری مشکی
  • شماره فنی (پارت نامبر) CF248A
  • ظرفیت کارتریج مشکی 1000 برگ
  • پرینترهای سازگار با این کارتریج HP LaserJet Pro M15 PrinterHP LaserJet Pro M16 PrinterHP LaserJet Pro MFP M28 PrinterHP LaserJet Pro MFP M29 Printer

 

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
25145
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید