در این مقاله به معرفی چند کرم ضد آفتاب پر طرفدار که در فروشگاه مارال کیش نیز موجود می باشد می پردازیم.


بهترین ضد آفتاب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ اگر SPF بالا تنها ملاک شما برای خرید کرم ضد آفتاب است، پس لازم است ابتدا نکته هایی را در باره ی ضد آفتاب ها بگوییم سپس به معرفی چند کرم ضد آفتاب پر طرفدار که در این فروشگاه  نیز موجود است بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

1. همه ی کرم های ضد آفتاب از پوست شما محافظت نمی‌ کنند!

خیلی از کرم های ضد آفتاب تنها از پوست شما در برابر اشعه ‌ی UVB آفتاب محافظت می‌ کنند و اشعه ‌های خطرناکی مثل UVA هنوز همان جا هستند . برای آن که تفاوت میان UVA و UVB را دقیق متوجه بشوید ، نکته های زیر را مطالعه کنید :

·         اشعه‌های UVB خورشید منجر به ضرر زدن به لایه ‌ی رویی پوست و آفتاب سوختگی خواهد شد .

·         اشعه ‌های UVA منجر به وجود آمدن چین و چروک ‌، پیری زود رس و آسیب  به DNA پوست می شوند .

·         مطابق با بررسی ‌های انجام شده آن چه منجر به بیماری‌ های پوستی و به خصوص سرطان پوست می‌ شود ، اشعه‌ های UVA است.

 

2. کم مصرف نکنید ، یک نخود از این کرم ها فایده ‌ای ندارد !

بیشتر مردم دنیا ، یک چهارم میزان مورد نیاز از کرم ضد آفتاب را استفاده می‌ کنند، حتی بهترین ضد آفتاب ها هم اگر کم مصرف شوند ، بی‌ فایده اند . اگر ضد آفتاب را تنها برای صورت استفاده می‌ کنید ، مقدار کرم شما باید به اندازه‌ی یک سکه ‌ی بزرگ باشد. 30 گرم ضد آفتاب برای آن که دست ‌ها، پاها، گردن و صورت یک بزرگسال متوسط ، کاملا پوشانده شود ، کافی است.

دقت کنید : کرم ضد آفتاب شما ممکن است به دلیل تعریق بعد از مدتی پاک شود، پس اگر مداوم در آفتاب ایستاده‌اید، ضد آفتاب  را دو ساعت یک بار تمدید کنید.

 

 3.  SPF30 دوبرابر SPF 15 نیست!

اصطلاح «SPF» مخفف عبارت «Sun Protection Factor» و به معنای فاکتور محافظت از خورشید ( نور خورشید ) است. این عدد بیان‌‌کننده ی قدرت کرم‌های ضد آفتاب برای مقابله با نور و به عنوان عامل مقایسه از این نظر در محصولات حاوی ضدآفتاب، مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

برای مثال می‌ توانید بدون استفاده از کرم ضد آفتاب فقط ده دقیقه زیر نور خورشید باقی بمانید و احساس سوختگی نکنید . وقتی که از کرم ضد آفتاب استفاده می‌ کنید می‌توانید زمان ده دقیقه را ضرب در مقدار SPF کرم کنید و به مقدار زمان به دست آمده زیر آفتاب بمانید. اگر SPF کرم شما 15 باشد ، شما 150 دقیقه یا به عبارتی به مدت 2 ساعت و نیم می‌توانید در آفتاب بمانید. اگر مجدداً از کرم استفاده کنید، میزان محافظت آن بیشتر می‌شود.

اشعه «UVB» قابلیت نفوذ بیشتری در پوست داشته و به همین دلیل بافت پوست را به طور بنیانی تخریب می‌ کند که پیری زودرس و ایجاد چین و چروک یکی از اثرات تخریب بافت پوست است. همچنین در نور آفتاب مقدار اشعه UVA بیشتر از UVB است. در این میان فرمول رابطه میان مقدار spf کرم‌های ضد آفتاب و اشعه UBV از قرار زیر است:

·         یک کرم ضد آفتاب با 15 SPF تا 93 درصد از اشعه ی UBV جلوگیری

می کند.

·         یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 تا 97 درصد از اشعه ی UBV جلوگیری می‌کند.

·         یک کرم ضد آفتاب با SPF 50 تا 98 درصد از اشعه ی UBV جلوگیری

می‌ کند .

همین امر نشان دهنده ی این حقیقت است که یک کرم ضد آفتاب با 15 SPF فقط 4 درصد ک‌م تر از ضد آفتابی با SPF 30 در دفع اشعه UBV ضعیف‌ تر عمل می‌کند.

 

4. وقتی از در بیرون رفتید ، برای استفاده از کرم ضد آفتاب خیلی دیر  است!

30دقیقه طول می ‌کشد تا کرم ضد آفتاب خوب جذب پوست شود . پس قبل از آن که از خانه بیرون بروید ، استفاده کنید.

 

5.بهترین ضد آفتاب ها هم در مقابل آب مقاوم نیستند!

دیگر هیچ کرم ضد آفتابی در آمریکا مجاز به استفاده از لیبل “ضد آب” نیست. در واقع یک کرم ضد آب ، کرمی است که است که بتواند دربرابر شنا یا عرق کردن حدود 40 تا 80 دقیقه ، مقاومت کند.

حتی اگر فکر می‌کنید یک “کرم ضد آفتاب ضد آب” خریده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم، اگر صورتتان خیس شد، یک بار دیگر کرم را تمدید کنید.

 

بهترین ضد آفتاب ها باید اینطور مصرف شوند:

·         15تا 30 دقیقه پیش از خروج از خانه از کرم ضد آفتاب خود استفاده کنید.

·         یک لایه از کرم را در تمام بخش‌های پوست خود پخش کنید.

·         این لایه را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

 

حال قصد داریم چند کرم ضد آفتاب پر فروش که در بازار نیز موجود بوده و طرفداران زیادی دارند را معرفی کنیم .

  

 

 

 ◾️ کرم ضد آفتاب سان سنس دیلی فیس SPF50 اگو

 کرم ضد آفتاب سان سنس دیلی فیس از محصولات برند ایگو بوده که محصولی ملایم و سبک است و به خوبی پوست صورت و گردن شما را در برابر پیری زودرس ناشی از آفتاب و اشعه های مضر آن حفاظت می کند. این کرم دارای بالاترین میزان محافظت در برابر اشعه UVA بوده و فاقد چربی است. این کرم ضد آفتاب بی رنگ بوده و دارای خاصیت ضد براقی و مات کنندگی است که برای پوست های مختلط، چرب و جوشی بسیار مناسب است. سان سنس دیلی فیس کاملاً بی رنگ و غیر براق می باشد از این رو می توان از آن به صورت روزانه همراه با آرایش و یا به تنهایی استفاده کرد.

این محصول مهار کننده اشعه های UVB,UVA ، مادون قرمز و نورمرئی است و فاقد لانولین، پابا ومشتقات آن، با کمترین میزان حساسیت می‌باشد. اگر به دنبال ضد آفتاب برای پوست های چرب و مختلط هستید این کرم بهترین انتخاب است.

 

 ویژگی ها :

·  ضد آفتاب روزانه با رطوبت رسان

·  فاقد چربی

·  بدون عطر

·   مناسب هر نوع پوستی 

·   بی رنگ و ضد براقی

 

ego-sunsense-daily-face-spf50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات +50 SPF بایودرما

 بایودرما کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات را با هدف جلوگیری از تغییر رنگ پوست در برابر نور آفتاب ساخته است. این‌ ویژگی را در بیشتر کرم‌های ضدآفتاب شاهد هستیم، اما بایودرما برای اینکه در ضدآفتاب فتودرم اسپات SPF 50 حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد از عصاره شیرین‌بیان در ترکیب آن استفاده کرده است.

این ترکیب خاصیت ضدپیری دارد و روشن‌ کنندگی دارد ؛ به لطف عصاره ی شیرین‌ بیان و ترکیبات ضد آفتابی که وجود دارد ، این محصول جلوی تجمع رنگ‌ دانه‌ ها در بافت پوست و تیرگی آ‌ن‌ را می‌ گیرد در نتیجه پس از مدتی استفاده از کرم ضدآفتاب فتودرم اسپات بایودرما ، ممکن است پوست تان کمی روشن ‌‌تر شود.

به‌ عبارت دیگر بیشتر کرم‌ های ضدآفتاب فقط با هدف جلوگیری از پرتوهای مضر خورشید ساخته شده‌اند اما با خرید ضدآفتاب فتودرم اسپات بایودرما، با یک تیر دو نشان زده‌اید و محصولی خریده‌اید که از یک طرف جلوی پرتوهای مضر خورشید را می‌گیرد و از طرف دیگر مانع از تجمع رنگ دانه ها در زیر بافت پوست می‌شود. اما اگر پوست شما پیش از استفاده از این کرم، دارای لکه و تیرگی است، این محصول کمک زیادی در برطرف کردن این عارضه‌های پوستی به شما نمی‌کند.

خانم هایی که پوست صورت خود را لیرزتراپی کرده‌اند یا میکرودرم‌ ابریژن انجام داده‌اند نیز روی این کرم ضد آفتاب می‌توانند حساب باز کنند.

کرم ضدآفتاب فتودِرم اسپات بایودرما + SPF 50 به راحتی در زیر آرایش پوشش می‌ گیرد و تاثیر منفی روی آرایش پوست ندارد.

 

ویژگی ها :

· همراه با عوامل روشن کننده (گلبریدین)

· مکمل در درمان لک ، جای جوش یا زخم ، مناسب بعد از لیزر، میکرو درم و ...

· حالت سبک و غیر چسبنده ( گریسی )

· بر طرف کننده تیرگی دور چشم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ کرم ضد آفتاب فتو ریورس استادرم

این ضدآفتاب جزء معدود ضدآفتاب هایی است که توانایی پوست برای محافظت از خود در برابر افتاب را افزایش می‌دهد.  اکتیل متوکسی سینامات و اتوکسل سالیسیلات و هوموسالات  محافظت از پوست دربرابر UVB را بر عهده دارند. و تینوسرب اس و تینوسرب اِم وظیفه محافظت از پوست در برابر UVA  و UVB را بر عهده می گیرند. ترکیب این فیلترها می تواند خاصیت ضد آفتابی با طیف وسیع را برای محصول فراهم آورد.

 

ویژگی ها :

· محافظت بالا در برابر UVA و UVB

· مهار مرحله ملانین سازی جهت روشن کردن تدریجی پوست

· حاوی عوامل ضدلک و روشن کننده پوست

· محافظت از DNA سلولی

· پیشگیری از پیری پوست ناشی از آفتاب

· حاوی گلیسیرین

· حاوی روغنهای معدنی

· مناسب انواع پوست آسیایی، پوستهای مختلط و لک دار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF 100 بایودرم

 

ویژگی ها :

 · بدون بو و عطر

· ضد آلرژی و حساسیت

·  ضد ایجاد جوشهای زیر پوستی (سر سیاه و سفید)

·  بدون پارابن (مواد نگهدارنده)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ کرم ضد آفتاب اولترا یووی دفنس گینو 

این ضد آفتاب تاثیرات رادیکال های آزاد که سبب ایجاد چروک ها و پیری پوست می گردد را خنثی کرده و پوست را مرطوب و نرم می کند. این محصول حاوی ترکیبات منحصر بفرد به شرح ذیل می باشد :

• هلیوتروپین (Heliotropine) : محافظ پوست

• عصاره شاه بلوط هندی : تسکین دهنده و آرام بخش پوست و برطرف کننده احساس برافروختگی می باشد.

• دی هیدروکسی استن، DHA : دی هیدروکسی استن، ماده است که با پروتئین های سطح پوست ترکیب شده و رنگ برنزه ایجاد می نماید. این اثر به سرعت بروز می نماید و نیازی به تماس با آفتاب نمی باشد.

• درخت پوست (Skin Tree) : درخت پوست Skin Tree حاوی عوامل بازسازی کننده و تسکین دهنده پوست می باشد. این ترکیبات مقاومت عروق را بالا می برند و موجب تحریک سنتز فیبرهای ارتجاعی پوست می شوند. استفاده از عصاره این گیاه در فراورده های مراقبت از آفتاب، موجب تسکین پوست پس از تماس با آفتاب می شود.

• بتا-کاروتن (Beta-Caroten) : بتا-کاروتن رنگدانه های موجود در برخی گیاهان می باشد که در پوست موجب تشدید رنگ برنزه و محافظت از آن می شود. 

 

 ویژگی ها :

· محافظت پوست در برابر UVA و UVB

· تاثیرات رادیکال های آزاد که سبب ایجاد چروک ها و پیری پوست می گردد خنثی می کند

· ضد پیری و چروک

· آنتی اکسیدان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ کرم ضد آفتاب رنگی مینرال SPF 65 درموبای

 کرم ضد افتاب درموبای SPF 65 یکی از بهترین ضد آفتاب های رنگی پوست های معمولی و چرب داخل بازار محسوب می شود که به دلیل نداشتن چربی از ایجاد جوش و آکنه در پوست جلوگیری می کند. همچنین این محصول به راحتی جذب پوست می شود و در محیط های بسیار گرم و آفتاب شدید از پوست سرازیر نمی شود. وجود حالت شبه کرم پودری در این کرم ( سبکتر از کرم پودر ) باعث می شود ضمن محافظت از پوست پوستی زیبا و بدون عیب را به ارمغان آورد.اگر همیشه در انتخاب یک کرم ضدآفتاب رنگی مشکل داشته‌اید به شما اطمینان می‌دهیم که بهترین محصول را انتخاب کرده‌اید. این ضدآفتاب دارای رنگی طبیعی متمایل به روشن می‌باشد.

 

ویژگی ها :

·  محافظت بسیار بالا از پوست در مقابل نور خورشید

·  حداکثر محافظت پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB

· دارای اثرات ضد لک

·  دارای رنگ بژ روشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ کرم ضد آفتاب رنگی، ضدلک، 3 کاره ویشی

 کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی ویشی فاقد پارابن و مواد حساسیت زا بوده و برای انواع پوست مخصوصا پوست های حساس و مستعد لک مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده مداوم از این کرم، علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه UV بعد از 8 هفته کمرنگ شدن 19 درصدی لک های پوست را می توانید مشاهده نمایید. کرم ضد لک ویشی برای افرادی که مستعد لک های پوستی هستند یا لک های آنها در فصل های گرم بیشتر می شود نیز می تواند نقش یک پیشگیری کننده قوی را داشته باشد. کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگیویشی با آب درمانی چشمه ویشی غنی شده است که علاوه بر رطوبت رسانی، موجب تسکین، تقویت و بازسازی پوست می شود.

 

ویژگی ها :

· محافظت کننده، پوشاننده و روشن کننده لک ها

· ضدبراقی و درخشندگی بر روی پوست

· مرطوب کننده و مقاوم در برابر تعریق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ ژل کرم ضد آفتاب SPF 50 اوسرین 

ضد آفتاب های اوسرین حاوی فاکتور محافظتی بیولوژیکی لیکوکالکون A می باشند که باعث افزایش عمر مفید سلول ها و پیشگیری از تخریب سلولی می باشد . این محصولات ضد آفتاب همچین حاوی TINSORB S می باشند که اشعه UVA را سه برابر بیشتر از دیگر فیلتر ها جذب می کنند و به خصوص در مقابل پیری پوست ناشی از اشعه فرابنفش (UV) بسیار موثرند . در این ضد آفتاب ها همچنین گلیسیرینیتیک اسید به منظور حفاظت از DNA سلولی و ساختار سلول ها استفاده شده که تاثیر به سزایی در پیشگیری از بروز انواع سرطان های پوستی دارد.

 

ویژگی‌ها:

· غیر چرب و فاقد چربی

· پوشش مات

· بدون عطر

· بدون الکل

· بدون پارابن

· ضد ایجاد جوشهای سر سیاه

· مناسب برای پوستهای چرب، جوش دار و حساس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ ضد آفتاب مینرال رنگی 80 SPF آیسیس فارما 

کرم آیسیس فارما بعلت دوام بالا در برابر تعریق و ضد آب بودن برای افرادی که تعریق زیادی دارند توصیه می شود. عیار محافظتی این کرم بسیار بالاست و برای پوست های حساس و همچنین برای مراقبت‌های بعد از لیزر بسیار مناسب می باشد. فاقد عطر بودن این کرم مزیتی برای خانم های باردار محسوب می‌شود و آنها می‌توانند در تمامی دوران بارداری از این کرم استفاده کنند.

 

ویژگی ها :

· قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی

· دارای فیلتر های فیزیکی و مینرال

· مناسب پوست های خیلی حساس

· قابل استفاده برای کودکان و نوزادان

· فاقد پارابن، عطر و مواد نگهدارنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

◾️ کرم (فلوید) ضد آفتاب هایسکSPF 50 بایورگا 

کرم ضد آفتاب هایسک حاوی مجموعه ای از موثرترین فیلترهای ضد آفتاب و ترکیبات تعدیل کننده آکنه و جوش در پوست های چرب و مختلط می باشد. حفاظت زیاد در برابر اشعه UVAوUVB ایجاد می کنند و دارای خاصیت ضد براقی به مدت طولانی و رطوبت رسانی زیاد و التیام بخشی است. فلویید ضد آفتاب هایسک بسیار سبک و مناسب پوست های چرب و مختلط می باشد.

مواد تشکیل دهنده کرم هایسک حاوی عصاره شیرین بیان می باشد که باعث رفع براقی پوست به مدت طولانی و همچنین جذب سبوم اضافی پوست می‌شود و در نتیجه از به وجود آمدن جوش های جدید جلوگیری می کند. از دیگر مواد تشکیل دهنده این ضد آفتاب ویتامین E است که  آنتی اکسیدان موجود در آن باعث خنثی سازی آثار مخرب رادیکال های آزاد شده و خاصیت ضد التهاب، ترمیم کننده جای زخم و مرطوب کنندگی را نیز دارا می باشد. برای پیشگیری از اثرات زیان آور باید از نورآفتاب پرهیزکرده و از ضدآفتاب استفاده کنید. ضدآفتاب خوب باید بتواند هر دونوع اشعه فرابنفش یعنی نوع A و نوع B را بلوک کند.

 

ویژگی ها :

·  حاوی تینوزورب M جهت محافظت بسیار بالا برای پوست های چرب، مختلط و حساس

· حاوی سپتی مت H10 جهت خاصیت ضد براقی

·  حاوی اسید هیالورونیک جهت مرطوب کردن پوست

·  مقاوم در برابر آب و تعریق

·  فاقد عطر و پارابن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ◾️ ژل کرم ضد آفتاب SPF 50 اوسرین 

ضد آفتاب های اوسرین حاوی فاکتور محافظتی بیولوژیکی لیکوکالکون A هستند که   منجر به بیشتر شدن عمر مفید سلول ها و پیش گیری از تخریب سلولی می باشد . این محصول های ضد آفتاب همچنین دارای TINSORB S می باشند که اشعه ی UVA را سه برابر بیشتر از دیگر فیلتر ها به خودشان جذب کرده و در مقابل پیری پوست ناشی از این اشعه فرابنفش خیلی موثر هستند .

 

 ویژگی ‌ها:

·  ساختار سبک با جذب سریع بدون احساس چسبندگی

· حاوی آنتی اکسیدان و جلوگیری از پیری  

·  ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر آب

 

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید