.نکات آرایشی مناسب پوست روشن


نکات آرایشی مناسب پوست روشن

هر رنگ پوست ای مزایا و معایب خودش را دارد، چه روشن باشد و چه سبزه. ولی آیا می دانید که پوست روشن در برابر اشعه های آفتاب آسیب پذیرتر از پوست سبزه است؟ همچنین ظهور نشانه‌های افزایش سن در پوست روشن ، سریعتر از پوست سبزه است. با این وجود مزایای پوست روشن ، سهولت انتخاب در رنگهای مناسب است؛ مانند سایه چشم با رنگهای روشن یا تیره و یا براق و درخشان. همه ی اینها اگر به طور حرفه ای با هم ترکیب شوند برای پوست روشن مناسب خواهند بود.

نکات آرایشی مناسب پوست روشن

نکات آرایشی مناسب پوست روشن

1 – کرم پودر :

کرم پودر باید کاملا مطابق با رنگ پوست تان باشد. همچنین دارای پوشش دهی ملایم و سبک، و حاوی مواد محافظ در برابر اشعه ماورای بنفش باشد تا در طول روز از پوست تان در برابر نور آفتاب محافظت کند. کرم هایی با رنگ های بژ یا زرد روشن مناسب ترین رنگ ها می باشند.

برای پوشاندن سیاهی های زیر چشم ، از کانسیلر به رنگ بژ مایل به زرد استفاده کنید.

2 – رژ گونه :

برای رژگونه ، رنگ هلویی را به شما توصیه می‌کنیم. این رنگ برای پوست های خیلی روشن بسیار مناسب و قشنگ است زیرا پوست تان را پر از سرزندگی و زیبایی می کند و آن را شاداب و گل انداخته نشان می دهد. توصیه می‌کنیم از رنگهای تند و پر رنگ دوری کنید، چرا که با رنگ پوست روشنتان غیرطبیعی و ناجور است.

3 – سایه چشم :

بهتر است از رنگ قهوه ای برای آرایش چشم و ابروی خود استفاده کنید زیرا رنگ مشکی چهره ی شما را خشن خواهد کرد.

4 – رژ لب :

صبحها از رژلب مایع شفاف استفاده کنید، اما برای مراسم و مجالس شبانه رژلب صورتی مایل به قرمز یا قرمز کلاسیک بزنید. چنین رنگ‌هایی برای مراسم و مناسبات جذاب خواهد بود.

5 – ریمل :

در روز از ریمل و مداد چشم قهوه ای استفاده کنید؛ اما برای یک آرایش کلاسیک، مداد چشم و خط چشم مشکی به کار ببرید.

6 – مداد ابرو :

برای ابرو ها بهتر است کلاً از رنگ مشکی بپرهیزید، زیرا برای پوست روشن بسیار تند و ناجور به نظر می‌رسد و تندی‌اش به چشم می‌زند. بهتر است از مداد ابرو ی قهوه‌ای ملایم استفاده کنید تا طبیعی به نظر بیایند.

نکات آرایشی برای افرادی که پوست روشن دارند :

– به خانمهای دارای پوست روشن توصیه می‌کنم مراقبت‌های لازم را از پوست شان داشته باشند زیرا پوست شان آسیب پذیرتر از سایر انواع پوست است. و همانطور که قبلا گفته شد، به هیچ عنوان نباید مستقیما بدون استفاده از کرم ضد آفتاب ، در معرض نور آفتاب قرار بگیرید.

– آب زیاد بنوشید و ویتامین ها و سبزیجات و میوه‌ی تازه زیاد استفاده کنید.

– هر هفته از ماسکهای طبیعی صورت استفاده کنید تا به حفظ شادابی پوست و سلامت پوست شما کمک کند و زردی و کدری پوست را برطرف نماید.

– از استعمال دخانیات و شب بیداری جدا بپرهیزید چرا که اثر منفی‌اش به سرعت در پوست تان نمایان خواهد شد.

– بهترین آرایش برای پوست روشن و مناسب ترین رنگ مو برای زیبایی هر چه تمام تر خانم هایی با پوست روشن و بلوند بایست جوری انتخاب شود که سفید بودن پوست انها را به تعادل برساند چرا که گاهی اوقات اشتباهات کوچک آرایشی به جای زیباتر شدن منجر به زشت شدن می شود. مناسب ترین رنگ موها برای این افراد رنگ های روشن می باشد زیرا رنگ های تیره چهره ی آن ها را جدی و تندخو نشان می دهد.

– دقت کنید که پوست های روشن بهتر است از آرایش های سنگین اجتناب کنند زیرا یک نگاه خسته کننده را به دنبال خواهد داشت.

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید