ورود / ثبت نام
پروفایل سوابق سفارش خروج

دسته بندی کالاها

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
رمز عبور خود را وارد نمایید




کد یکبار رمز خود را وارد کنید

شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید
0 تومان
پیگیری سفارش


میل سوپاپ دود لیفان X60
میل سوپاپ دود لیفان X60

میل سوپاپ دود لیفان X60

وضعیت: موجود
قیمت: ۹۸۰۰۰۰ تومان
رتبه: هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
تعداد:
1

مشخصات و قیمت میل سوپاپ دود لیفان X60

میل سوپاپ را باید یکی از قطعات حیاتی در راستای عملکرد صحیح سوپاپ ها دانست. این قطعه که نیرو و توان خود را از دنده، زنجیر و تسمه دریافت می کند وظیفه باز و بسته کردن سوپاپ ها را بر عهده دارد و پس از دریافت نیروی دنده به موتور فرمان جدیدی دهد.

این قطعه در بازار با نام میل بادامک نیز شناخته می شود. وظیفه میل بادامک ، باز کردن سوپاپ ورودی  و خروجی است که سوپاپ ورودی جهت ورود سوخت و هوا به داخل سیلندر است و سوپاپ خروجی نقش خروج دود از سوپاپ را بر عهده دارد.

میل سوپاپ دود یا همان میل بادامک در موتور های مختلف جایگاه های گوناگونی دارند در برخی از ماشین ها این میله ها در پایین موتور و در برخی دیگر در بالای سیلندر قرار دارد. سرعت چرخش این قطعه در موتور های دو زمانه برابر با سرعت موتور است و در موتورهای چهار زمانه نصف سرعت موتور می باشد.

معمولا بر روی پوشش موتور خودرو کلماتی نظیر OHV، SOHC یا  DOHCنوشته شده است این کلمات مشخصا مخفف عباراتی هستند که با توجه آنها نوع میل سوپاپ خودرو مشخص می گردد.

عملکرد میل سوپاپ دود لیفان X60 به چه صورت است ؟

بر روی میل سوپاپ ها بادامک هایی قرار دارند که توانایی آن را دارند که حرکت دورانی را به حرکتی مستقیم الخط تبدیل نمایند. این عمل به وسیله چرخش میل سوپاپ و قرار گرفتن بادامک ها زیر تایپت ها صورت می گیرد.

همچنین بر روی این میله ها یک دایره ی خارج از مرکزی  به نام اکسانتریک وجود دارد که با قرار گرفتن شیطانک پمپ بنزین  بر روی آنها سبب انتقال بنزین از باک ماشین به کاربراتور می گردند.

دندانه های موجود روی میل سوپاپ باعث راه اندازی پمپ روغن و دلکو می گردد.

ثبت نقد و بررسی

نقد و بررسی

اولین نفری باشید که نقد و بررسی خود را در مورد این کالا ثبت می کنید
test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test