تشک بادی با بالشت سبز اینتکس Intex 66801
تشک بادی با بالشت سبز اینتکس Intex 66801تشک بادی با بالشت سبز اینتکس Intex 66801

تشک بادی با بالشت سبز اینتکس Intex 66801

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX-27-66801
۳۱۳,۰۰۰
۰%
۳۱۳,۰۰۰

محصولات مشابه

بررسی تخصصی

 

تشک بادی یک نفره نوجوان و کودک تشکی مناسب برای سنین زیر 13 سالف ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل که در سه رنگ مختلف تولید شده است. تشکی که دارای ابعاد (طول: 160 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 18 سانتی متر) بوده و به نسبت این ابعاد قادر است تا وزن 75 کیلوگرم را تحمل نماید. این تشک بادی به قدری با کیفیت و لطیف بوده که می توان برای نوزادان نیز استفاده نمود. البته یک بالش بادی نیز همراه آن است که می تواند لوازم خوبی برای مصرف کننده باشد.


تشک بادی نوجوان ، در رنگهای ، آبی ، سبز ، صورتی ، دارای روکش مخمل ، با 1 عدد بالش بادی ، جهت استفاده سنین 3 تا 12 سال ، برند : اینتکس ، از این تشک بادی نوجوان میتوان در منزل ، اتاق خواب کودکان ، و داخل فریم تخت های چوبی ، یا فلزی استفاده کرد  این تشک بادی که از جدید ترین محصولات تولید شده است طراحی ساده و شیکی دارد که با رنگ سبز خود به اتاق کودک جلوه ای خاص می بخشد.


لایه رویی این تشک بادی از مخمل ضد عرق پوشیده شده که باعث راحتی هرچه بیشتر کودک در هنگام استفاده از آن است. جنس تشک بادی نوجوان از پی وی سی درجه یک می باشد که در طی مدت زمان زیاد استفاده از کیفیت آن کاسته نشده و مدتهای طولانی قابل استفاده است. به علاوه به دلیل وزن بسیار کم این تشک می توانید آن را در مسافرت هم به همراه خود ببرید تا آسایش کودکتان تامین شود

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX-27-66801
۳۱۳,۰۰۰
۰%
۳۱۳,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید