موتور برقی قایق بادی مدل 68631
موتور برقی قایق بادی مدل 68631موتور برقی قایق بادی مدل 68631موتور برقی قایق بادی مدل 68631

موتور برقی قایق بادی مدل 68631

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX368631
۱۱,۸۰۰,۰۰۰
۰%
۱۱,۸۰۰,۰۰۰

محصولات مشابه

بررسی تخصصی

موتور برقی قایق بادی مدل  68631 

موتور برقی قایق بادی اینتکس با قدرت 480 وات یکی از بهترین موتور های برقی قایق در نوع خود میباشد . این موتور برقی مخصوص قایق های بادی است . دارای 5 دنده جلو و سه دنده عقب میباشد و حد اکثر سرعت موتور برقی قایق بادی به 12 کیلومتر در ساعت میرسد . در قسمت پائین موتور برقی قایق اینتکس یک شفت متحرک وجود دارد که بالا و پائین میشود و نسبت به عمق آب تنظیم میشود . به وسیله باطری 72 آمپر حرکت میکند و میتوانید حدود 2 ساعت در آب حرکت کنید . دارای نشانگر شارژ باطری و موج شکن میباشد .

موتور قایق بادی برقی اینتکس یک محصول با کیفیت و پر کاربرد بوده که از سوی کمپانی معروف و نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده تا با تمام نکات محصولی که می خواهید خریداری بکنید ، مطلع شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول به رنگ مشکی طراحی شده که در قسمت پایینی آن که در زیر آب قرار می گیرد ، دارای یک پره کوچک بوده و در بالای آن ، قسمت باتری ، شارژر و دستگیره این محصول طراحی و ساخته شده است . قابل ذکر می باشد که حداکثر سرعت حرکت این موتور قایق بادی 15 کیلو متر در ساعت می باشد . همچنین این محصول در هنگام استفاده هیچ لرزشی نخواهد داشت و کاملا لرزش و صدا ساخته شده است که برای افرادی که می خواهند ماهی گیری بکنند بهترین گزینه می باشد .

جنس بدنه

جنس بدنه یکی دیگر از نکات اصلی خرید یک محصول در نزد مشتری می باشد و قطعا هیچ خریداری علاقه به این موضوع ندارد تا محصولی که خریداری می کند ، دارای کیفیت غیر قابل قبولی باشد . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از آهن و پلاستیک بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی در آب می باشد .

ابعاد و وزن

وزن این محصول 12 کیلو گرم بوده که همانطور از وزن سبک این محصول مشخص است به آسانی قابل حمل و نصب می باشد .

برای راه اندازی این محصول باید ذکر شود که این کالا دارای یک باتری بوده که با شارژر مخصوص خود ، به آسودگی قابل شارژ و راه اندازی می باشد که در زمان کم شدن باتری ، بر روی این موتور درصد شارژ مانده در باتری را نمایش خواهد داد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از پر شدن شارژ باتری ، سریعا آن را از برق کشیده تا عمر باتری موتور قایق بادی بالا باشد . 

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX368631
۱۱,۸۰۰,۰۰۰
۰%
۱۱,۸۰۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید