استخر بادی اینتکس مدل 56483
استخر بادی اینتکس مدل 56483استخر بادی اینتکس مدل 56483

استخر بادی اینتکس مدل 56483

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX-10- 56483
۱,۱۰۰,۰۰۰
۰%
۱,۱۰۰,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

استخر بادی اینتکس مدل 56483

 

 

طول
262 سانتی‌متر

 

عرض
175 سانتی‌متر

 

ارتفاع
56 سانتی‌متر

 

وزن
5 کیلوگرم

 

ظرفیت
750 لیتر

 

مناسب برای
سنین بالای سه سال

 

جنس
PVC

 

اقلام همراه
برچسب تعمیرات

 

سایر توضیحات
دارای خروچی آب کف استخر

 

 
قابل استفاده از 66 درصد حجم استخر
 

بررسی تخصصی

استخر از پر اهمیت ترین مرسوله های بادی است که از به وجود آمدن این دسته از کالا ها محصولی ثابت برای استفاده بزرگسالان و به ویژه کودکان بوده است. به این شیوه افراد در راحتی بیشتری به تفریحات آبی و یا حمام می پردازند که موجب افزایش لذت آن ها می شود. استخر 56483 نیز از همین دسته محصولات است که نیاز افراد بزرگسال را به خوبی پاسخگوست.

این محصول در مدل خاصی که دارد تنها در یک رنگ تولید و عرضه شده است اما مدل های فوق العاده مشابه آن نیز در رنگ های متنوع موجود می باشد به این صورت که اینتکس هر کد را به یک رنگ متفاوت از این استخر  بادی اختصاص داده است. البته تفاوت های دیگری نیز علاوه بر رنگ در بطن کالا دیده می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است شرکت های دیگری همانند بست وی به تولید استخر های بادی مشابه 56483 کرده اند که از نظر کیفیت ضعف بسیاری در مقایسه با محصول شرکت اینتکس داراست.

این استخر ابعادی برابر با طول 262 و عرض 175 سانتی متر دارد و ارتفاع آن نیز 56 سانتی متر می باشد. از این حیث استخر مورد نظر ما کمی بزرگ محسوب می شود و در هر محلی جای نمی گیرد اما برای تفریحات آبی و گذراندن اوقات به همراه خانواده این استخر فوق العاده مناسب و کاربردیست که در حد توان خود نیاز های شما را پاسخگوست.

برای مثال می توانید این استخر را درون منزل و یا حیاط منزل قرار دهید و همراه با خانواده به بازی های آبی بپردازید، به علاوه در صورتی که تمایل داشته باشید و فضای مورد نیاز این استخر در دسترس شما باشد می توانید از آن به عنوان یک حمام فوق العاده با ویژگی های بسیار استفاده کنید که به نوعی حمام کردن را به لذت و تفریحی برای شما تبدیل می کند.

از نظر ظاهری این استخر فوق العاده زیباست.. و تنها عیبی که می توان به آن وارد نمود عدم باد شدن بخش زیرین آن است ممکن است گاهی اوقات حس نا آرامی را به شما منتقل کند. در موارد غیر شاهد محصولی فوق العاده و با کیفیت هستیم که دیواره های محکم و کیفیت اعلا را به شخص استفاده کننده می دهد. کناره های آن حالتی دو طبقه دارد که درون آن نیز دو محفظه باد دارد تا به سهولت باد شود. بخش درونی یک رنگ سبز مات که نور را از خود عبور نمی دهد داشته و قسمت بالایی و پایینی دیواره های استخر نیز سفید است. اما قسمت بیرونی یک لایه پی وی سی شفاف دارد که با وجود بخش درونی سبز و مات امکان دیده شدن درون آن از خارج از استخر نیست و تنها جنبه اجمالی و زیبایی دارد.

در قسمت زیرین این استخر بادی نیز یک دریچه برای تخلیه هوا قرار داده شده که به جمع کردن ساده تر شما کمک بسیاری می نماید. و از اتلاف زمان جلوگیری می کند.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX-10- 56483
۱,۱۰۰,۰۰۰
۰%
۱,۱۰۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید