قایق بادی لجنی سیهاوک 3 نفره مدل 68380
قایق بادی لجنی سیهاوک 3 نفره مدل 68380

قایق بادی لجنی سیهاوک 3 نفره مدل 68380

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX3468380
۵,۷۰۰,۰۰۰
۰%
۵,۷۰۰,۰۰۰

محصولات مشابه

معرفی

قایق بادی لجنی سیهاوک 3 نفره مدل  68380

طول:  295 سانتی متر

عرض: 137 سانتی متر

ارتفاع: 43 سانتی متر

جنس: وینیل

ضخامت لایه ها: 0.58 میلی متر

دارای پارو آلومینیومی

دارای پمپ باد

تحمل وزن 360 کیلوگرمی

دارای ساک قرار دادن لوازم شخصی

کد محصول: intex 68380 n

 

بررسی تخصصی

قایق بادی لجنی سیهاوک 3 نفره مدل  68380 

برای طراحی پاروهای قایق بادی سیهاوک به جنبه های زیادی توجه شده یکی از این جنبه ها، انتخاب قطعات مختلف برای ساختن آن است هم چنین مورد دیگر جنس هر یک می باشد. دسته از آلومینیوم ساخته شده اما باله پارو از جنس پلاستیک است. مجزا بودن این اجزا باعث کاهش حجم پارو هنگام بسته بندی شده و این یک مزیت خوب است. برای درست کردن شکل واقعی پارو باید باله ها را به سر دو میله جداگانه فرو دهید تا در آن کیپ شود. سپس با استفاده از رابط پلاستیکی، قسمت دوم دسته را به میله آلومینیومی متصل کند.

قایق بادی 3 نفره دارای قسمت های مختلفی است که روی هر کدام یک دریچه بادی قرار گرفته است. باید تک تک این قسمت ها را به وسیله پمپ، باد کنید. برای اینکه هیچ قسمتی را جا نیندازید می توانید طبق ترتیب شماره های هک شده روی هر قسمت پیش بروید. قایق بادی اینتکس دارای کف باد شونده است بنابراین باد کردن آن را فراموش نکنید. برای تشخیص میزان باد داخل می توانید با دست روی آن فشار وارد کنید اگر حالت منعطف داشت یعنی آن را درست باد کرده اید. برای جمع آوری قایق نیز بعد از خشک کردن سطح ، باد داخلی را با چرخاندن درپوش دریچه های هوا در سمت مخالف حرکت عقربه های ساعت خالی کنید. برای اینکار می توانید از پمپ باد نیز استفاده کنید. قایق بادی لجنی خالی از هوا را تا کنید و در ساک قرار دهید.

محصولی به رنگ سبز لجنی که به راحتی پر و خالی از باد شده، کف آن از جنس پی وی سی باد شو می باشد و بدنه آن نیز از پی وی سی چند لایه است. همراه پارویی از جنس پلاستیک و ساک حمل و نقل می باشد و در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی دارای برچسب تعمیرات است بعلاوه این قایق بادی قابلیت نصب موتور روی بدنه اش داشته که باید برای این کار از تخته نصب موتور استفاده نمایید. پمپ باد دستی آن از نوع دستی دوبل بزرگ است که ضمانت 18 ماهه دارد. از نظر ظاهر می توان به این نکته اشاره کرد که روی بدنه این محصول بادی کلمه SEAHAWK 3 و INTEX نوشته شده است.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX3468380
۵,۷۰۰,۰۰۰
۰%
۵,۷۰۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید