قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس مدل 68324
قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس مدل 68324

قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس مدل 68324

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX3068324
۹,۵۸۰,۰۰۰
۰%
۹,۵۸۰,۰۰۰

محصولات مشابه

بررسی تخصصی

قایق بادی اکسکروشن 4 اینتکس مدل 68324

قایق بادی اکسکروشن 4 دومین نوع استخر های بادی سری اکسکروشن شرکت اینتکس از لحاظ سایز و ابعاد بوده که برای انواع تفریحات آبی و همچنین کاربرد های دیگر طراحی و تولید شده است. این قایق بادی از سری قایق های با کیفیت اینتکس بوده که برای استفاده در انواع آب ها برای کاربران عرضه شده است

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این قایق بادی همانند بسیاری از قایق های بادی تفریحی و حرفه ای بوده که بسیار خوش فرم و مطمئن ساخته شده است. قسمت جلوی این کالا به صورت نیم دایره طراحی شده تا به خوبی سرعت لازم را بر روی آب داشته باشد. این قایق همچنین از دو دستگیره مخصوص حمل در قسمت ابتدایی و انتهایی خود بهره برده که به صورت سرخود می باشد. همچنین این کالا دارای کف بادی به صورت مواج بوده که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن استحکام آن را نیز افزایش داده است. قسمت لبه قایق نیز اهرم های پلاستیکی مخصوص ماهیگیری، نگهداری پارو و همچنین طناب نجات را در خود می بیند.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین آیتم های خرید هر نوع قایق بادی بوده در این کالا نیز مورد اهمیت فراوانی قرار گرفته است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا می تواند در برابر فشار های سطحی نیز مقاومت بسیار خوبی را داشته باشد. همچنین مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت آب نیز از دیگر ویژگی های بدنه این محصول است. اما قسمت کف بادی این محصول نیز ساخته شده از جنس PVC ضخیم دو لایه بوده که به خوبی در برابر فشار ناشی از وزن بالا مقاومت مناسبی را خواهد داشت.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزنی که برای این قایق بادی در نظر گرفته شده برای استفاده 4 الی 5 نفر خواهد بود. ابعادی معادل (طول: 315 سانتی متر ، عرض: 165 سانتی متر، ارتفاع: 43 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه خواهد شد. البته ابعاد قسمت نشیمنگاه یقینا کمتر از ابعاد کلی بوده ولی با این حال به راحتی برای 4 نفر مناسب خواهد بود. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این محصول خواهد داشت برابر 400 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد برای این قایق خواهد بود. تحمل وزنی که اگر کمی این قایق را نرم باد کنیم یقینا افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه راه اندازی قایق بادی

در حالت کلی راه اندازی محصولات بادی از جمله قایق های بادی بسیار آسوده بوده و مصرف کننده تنها با یک وسیله راه انداز یعنی پمپ باد سرکار خواهد داشت. برای راه اندازی این کالا کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف پهن نمود. سپس بر اساس اندازه دریچه باد قایق باید نازل مناسب پمپ باد با آن دریچه را به قایق متصل کرده و باد نمود. در هنگام باد کردن باید توجه داشت که هنگام شکل گرفتن کامل قایق به باد کردن آن خاتمه داد، زیرا که در صورت سفت شدن بیش از حد بدنه به درز های آن در صورت فشار بالا آسیب خواهد رساند. برای جمع نمودن آن نیز کافیست باد آن را توسط انواع پمپ های باد برقی و یا دستی که قابلیت مکش باد را دارند این عمل را انجام داده و سپس به صورت صحیح آن را تا نمود.

کاربرد های قایق بادی

قایق بادی اکسکروشن 4 از کاربرد های متفاوتی برخوردار بوده که از جمله آن می توان به تفریحات و گشت و گذار های آبی در انواع آب های آرام و بزرگ اشاره نمود. همچنین استفاده از این قایق به عنوان قاق ماهیگیری نیز از دیگر کاربرد های آن خواهد بود. اما این محصول تنها به عنوان قایق تفریحی به کار نرفته و می توان از آن برای حمل و جا به جایی انواع اشیا و همچنین بار استفاده نمود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهمی که این محصول داشته می توان به داشتن اهرم های مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو، طناب نجات و همچنین دستگیره حمل قایق در دو سر آن اشاره نمود.  بادی پشتی دار به شکل مجزا در کنار این قایق بادی قرار داده شده که توسط پمپ های باد راه اندازی می شوند. علاوه بر این یک کیسه مخصوص نگهداری اشیا در داخل داخل قرار داده شده و از دو پارو آلومینیومی با قابلیت رگلاج بهره می برد

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۰ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
INTEX3068324
۹,۵۸۰,۰۰۰
۰%
۹,۵۸۰,۰۰۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید